Stål Link Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 vilka bär är best till pokeblock? var är berry kroser eller hur det stavas? är det sant att may kan träna pokemon lettare en ash? och hur ut veklar man golbat till crobat? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 4 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 idag tack :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 1. Bär som Spelon Berry, Pamtre Berry, Watmel Berry, Durin Berry, Belue Berry eller, om du har varit i Mirage Island, Liechi Berry. 2. Jag fattar inte vad du menar med det där. 3. Nej. Förresten heter han inte Ash, utan Brendan. 4. Golbat utvecklas till Crobat när den har fått glädje. D.v.s, den utvecklas i vilken Lv som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) Sorry! Jag skrev dubbelinlägg! Jag vet inte hur det kunde hända men anmäl mig inte! :( Redigerat 4 December 2005 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Berry Crosser är den maskin man gör PokeBlock med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nej, One Piece! berry crush är en maskin som man måste använda wireless adapter med fr/lg eller emerald för att kunna använda. och man kan vara högst fem personer. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 DU MENAR BERRY BLENDER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 nej, One Piece! berry crush är en maskin som man måste använda wireless adapter med fr/lg eller emerald för att kunna använda. och man kan vara högst fem personer. :student: Man kan göra det utan adapter också! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Det kan man inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jo om man spelar mot dom i spelet :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Japp, de var det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg