Officer_Joey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 tja alla ja vett itte ifall de finns en sån här tråd men ja undrar vad x-box 360 med 3 hyfsat bra spel kostar säg gärna vilka spel som e bra o så för ja bara måste köpa 360 de kanske e lite andra som kanske tycker samma? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 det är väl bara att titta på tex. webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 4 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 aa de har ja itte tänkt på <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Ifall du köper från ONOFF då kan jag svara dig: Du sa att du ville köpa det med 3 spel då säger vi att du köper: Peter Jackson´s King kong-596 kr Call Of Duty 2-696 kr Perfect Dark Zero-596 kr och sen själva Xboxen som kostar 3990 kr som innehåller bl.a trådlös handkontroll,komponent AV-kabel,20 Gb hårdisk,headset,nätverkskabel och fjärrkontroll. Allt detta får du för exakt 5878 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 alltså riktigt dyrt!! :D, köp den gamla xboxen den e skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag skulle köpa Prenium-paketet med NFS MW eller Perfect Dark Zero. De verkar vara de bästa spelen till 360 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Köpte Prenium Pack på Elgiganten för 3500 sen beställde jag Perfect dark för 650. Och det är 4150 och det var typ så mycket om inte mer som PS2 kostade när det kom ut och Xbox 360 erbjuder så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Haggen har du testat hur xbox360 är? Är den bra,är handkontrollen skön att hålla i eller är det som den gammla xbox handkontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 ja har testat den!den e sk*t skön!! ja har den gamla osså,ja tänker köpa 360 med:King Kong,Halo 3 o GUN lr så kanske ja byter utt en av dom mot ett bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Det är inte säkert ifall man ska göra ett nytt halo 3 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Haggen har du testat hur xbox360 är? Är den bra,är handkontrollen skön att hålla i eller är det som den gammla xbox handkontrollen? aaa jag har 360 och allt är klockrent. Alla spel verkar lyckats jag har bara Perfect dark men jag har hört riktigt bra om dom andra spelen oxå. Kontrollen är mkt skönare en till vanliga dom har ju tagit bort den svarta och vita knappen och satt dom som ett par extra triggers. Ja Halo 3 ska komma men det kan ta ett tag men jag har iallfall hört att den ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 alltså riktigt dyrt!! :D, köp den gamla xboxen den e skönare har du testat 360 då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.