TheChosenOne Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Jag tycker att Xbox 360 är snyggare men båda är snygga Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 NästA xbox ska vara svart och liten som en viasat boxer. Citera
Sidney Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Har du bilder på nästa Xbox??? Citera
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Den har väl redan kommit ut? Xbox 360 Elite Citera
Sidney Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Okej. Trodde han menade nästa Xbox version. Alltså en helt ny Xbox. Har hört att det ska komma en ny år 2012, var några månader sen jag hörde det så jag kommer inte ihåg vartifrån. Citera
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Jag tycker att den är snygg, men det är inte designen som spelar roll. Citera
ggdover Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Asså allvarligt talat!! Alla har ju betätt sig som små barn!! Alltså orka bråka om två stycken j*kla konsoller!!! Jag tycker att både e skit snygga!! Jag e helt klart på the moose sida. Alla får väl tycka vad dem vill men orka hålla på att bråka!! Alltså alla som tycker bra om det ena och skit dåligt om det andra e i såna fall bara avensjuka!! Jag har xbox 360 och gillar det as mycket och ps3 kanske jag inte gillar så mycket alls. (förutom utsende. Lika snygga) Men orka hålla på. ÖHH XBOX 360 ÄR BÄST!!!!!!!! PS3 E EN J*VLA ROSTIGT ALEMINIUM BURK!!! Alltså orka hålla på så här i ett forum. Fuska.se Forum e ju till för att hjälp andra i genom att ge svar på ens frågor och att få diskutera saker och tycka hur man vill utan att bråka!! Ville bara få sagt det!! Fusion!! Jag respekterar och tycker att du e stark och vågar säga i mot!!!! Redigerat 28 December 2007 av doversten Citera
GangsterTwist Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 (redigerat) måste ni dra upp en över 2 års gammal tråd? liksom The mosse inlägg var på 2005 doversten... Och sedan tycker jag xbox 360s design är snyggare en ps3. Ps3 som dom sa på första sidan är som en kylskåp, dom försökte få in en blick på något mäktigt fast misslyckades, den ser mer elak och spänd ut. Xbox360 ser mer jo bara bättre passande med vitt, och ja bara snyggare, mer välkommnande antar jag. Ps: "PS3 E EN J*VLA ROSTIGT ALEMINIUM BURK!!!" var skoj, kommer använda det för att reta min polare B) och thewho inte elakt alls men varför har du gul text?, ser inte så snyggt ut enligt min åsikt. (menar inget illa) Redigerat 28 December 2007 av Pavilion Citera
Fruktnystan Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Skäms på dej, TheChosenOne. Bumpa en två år gammal tråd. Fy! För att kanske säga något i trådens tema så kan jag väl bara säga att X360 är ganska snygg. Med min GoW-faceplate blir den dock jättesnygg. Citera
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Skäms på dej, TheChosenOne. Bumpa en två år gammal tråd. Fy! För att kanske säga något i trådens tema så kan jag väl bara säga att X360 är ganska snygg. Med min GoW-faceplate blir den dock jättesnygg. Förlåt :( Citera
ggdover Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 måste ni dra upp en över 2 års gammal tråd? liksom The mosse inlägg var på 2005 doversten... Och sedan tycker jag xbox 360s design är snyggare en ps3. Ps3 som dom sa på första sidan är som en kylskåp, dom försökte få in en blick på något mäktigt fast misslyckades, den ser mer elak och spänd ut. Xbox360 ser mer jo bara bättre passande med vitt, och ja bara snyggare, mer välkommnande antar jag. Ps: "PS3 E EN J*VLA ROSTIGT ALEMINIUM BURK!!!" var skoj, kommer använda det för att reta min polare B) och thewho inte elakt alls men varför har du gul text?, ser inte så snyggt ut enligt min åsikt. (menar inget illa) The moose senaste var för 1 år annars. Men hehe du har rätt. Det var typ ett tag sen!! :lol: :P Citera
Inside Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Xbox 360 Elite är snyggare än PS3 tycker jag men om jag skulle få välja mellan vanliga Xbox 360 eller PS3 så skulle jag ta PS3. Men man kan ju fixa xbox 360 med såna där faceplate eller vad det heter. Redigerat 29 December 2007 av Inside Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.