Hoppa till innehåll

Vad E Tibia?


Desu

Rekommendera inlägg

Precis som på Runescape så kan man bli Premium på Tibia(Member på Runescape).

 

Och du Ragnarök,det finns skit många som har utforskat hela Tibia..Min polares polare t.ex..har hans maps,han har utforskat exakt ALLT!(Med undantag för Annihilator och Demona Quest rummen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som på Runescape så kan man bli Premium på Tibia(Member på Runescape).

 

Och du Ragnarök,det finns skit många som har utforskat hela Tibia..Min polares polare t.ex..har hans maps,han har utforskat exakt ALLT!(Med undantag för Annihilator och Demona Quest rummen)

 

Knappast...

Vet du hur många tombs det finns i ank?

Det är bara ett exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker tibia suger pga av att de e så drygt att hitta pengar och grejer och att man måste ha så mycke grejer för att klara sej...

i rune scape så kan man träna man behöver ingen fackla eller nått sånt för att gå ner till en grotta. visst blir det mer realistiskt med fackla men de blir så dryygt.. ja har inte sett jul updaten pga av datorn krasha annars har jag spelat det..

 

om ja ska gå in på detaljer:

chatten: tibias chat äger runescapes totalt

grafiken: ja tycker runescapes äger den för tibias ser platt ut allting

kartan:då äger runescapes den totalt för tibias är dåligt gjord tycker ja

sättet at byta saker med affärer:då tycker ja rs e bättre för tibias är svår om man inte e bra på engelska

byta mellan gubbar: dom tycker ja e bra båda två så ja klagar inte där

 

nu har ja skrivit vad ja tycker om båda spelen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag tycker tibia suger pga av att de e så drygt att hitta pengar och grejer och att man måste ha så mycke grejer för att klara sej...

i rune scape så kan man träna man behöver ingen fackla eller nått sånt för att gå ner till en grotta. visst blir det mer realistiskt med fackla men de blir så dryygt.. ja har inte sett jul updaten pga av datorn krasha annars har jag spelat det..

 

om ja ska gå in på detaljer:

chatten: tibias chat äger runescapes totalt

grafiken: ja tycker runescapes äger den för tibias ser platt ut allting

kartan:då äger runescapes den totalt för tibias är dåligt gjord tycker ja

sättet at byta saker med affärer:då tycker ja rs e bättre för tibias är svår om man inte e bra på engelska

byta mellan gubbar: dom tycker ja e bra båda två så ja klagar inte där

 

nu har ja skrivit vad ja tycker om båda spelen

 

Vad är "fackla" i Tibia?

 

Fackla heter torch i tibia // Ragnarök

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...