Gäst Beldur Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Som WoW? Aldrig, jag har sett bildera som WoW ja du, drömma kan man ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Som WoW? Aldrig, jag har sett bildera som WoW ja du, drömma kan man ;) Vad är Flyff?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det är ett online spel english.flyff.com och jag tror att han menade att det skulle bli nästan som wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 det är ett online spel english.flyff.com och jag tror att han menade att det skulle bli nästan som wow Kan inte bli "nästan" då skulle dom som gjort spelet ha mkt pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Revenger Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Flyff är ju precis som WoW. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 jah menar att det kommer finnas en nytt job man kan ha som heter acrobat och det är som hunter på wow och sen kan man ha pet och tenja monster kommer runt den 20 december Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag bara undrade om man maste ladda ner nagot :huh: är i Paris och kan inte ladda ner ett jota till Denna Datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Flyff är ju precis som WoW. :meddum: Du kan inte säga "Precis".Jasså precis!!!! Va kult. WoW skaparna har byggt hela spelet, WoW byggarna har byggt mycket av WoW. Nej! Det kan inte vara som WoW. Och WoW är blizzard spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det kan vara LIKT wow.. Han kanske sa fel... Hoppa inte på folk när dom uttrycker sig fel.... // Morbid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Salt-Popcorn^ Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Kostar det??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Flyff kostar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja tror att d kommer att kosta som med d alla andra spelen som är bra faktist men som tur är så kostar d inte nu. De kanske bara vill locka fler människor och när de når en gräns så måste man betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.