rg_fuskare Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Jag ska göra en DragonBall Z Budokai 3 turnering där man kan vinna 200 fuskamynt. Fighterna utspelas i arenan Red Ribon army base. Alla har sju liv i börgan. Ni kommer battlas i högsta nivå (very strong) i COM vs COM. FÖRBJUDNA SKILLS: GRÖNA, GULA Ni får MAX ha 7 skills och neråt (om de tar mer plats). 1: OK the DragonBall Z Budokai 3 turnament will now begin!!! 2: Choose a character and his/her skills!!! 3: Fight!!! Goku (firedept1) vs Kid Buu (Rg_Fuskare) Omega shenron (Coojo) vs Kid Goku (trunks_) FINAL: Omega Shenron (Coojo) vs Kid Buu (Rg_Fuskare) VINNARE: Kid Buu (Rg_fuskare) P.S Babidis min control får användas. Detta är min gubbe: Kid Buu- Breaktreough. Och mitt nummer är 2. Så var snäll och välj ett av de två övriga (1,4)! lycka till!!! Redigerat 20 December 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 f'låt att jag skriver dubbelt men det var en sak till. När ni registrerar er så var snäll och säg ett nummer melan 1 och 4! PEACE!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 är dbzb3 kul jag kanske köper det ^-^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 ja ska seja de till min kompis han kommer o bli glad P.S de e pa ps2 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 (redigerat) Nr. 3 Omega shenron. Whirlwind spin x2 Dragon thunder x2 Minus energy powerball x2 :gitarr: :evil: Redigerat 8 December 2005 av Coojo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 är dbzb3 kul jag kanske köper det ^-^ OK saker som inte har med detta o göra behövs inte här! skaffa eb egen tråd! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 (redigerat) när ee turneringen? ja vill ha nummer 1 son goku breakthrough kul de blir Redigerat 15 December 2005 av firedept1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja vill ha nr.1 son goku breakthrough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja vill ha nr.1 son goku breakthrough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja vill ha nr.1 son goku breakthrough asso hur blir man medlem.. och hru kan amn fightas... är det på ps2 eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja vill ha nr.1 son goku breakthrough du väljer en gubbe med dina items o sånt. sen kommer de spela mot varnadra på com level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 :huh: ja vill ha nr.1 son goku breakthrough OK!!! SNÄLLA KAN JAG VA MED!??... FÖRESTEN... .. ÄR DET SÅ ATT MAN SKA TRÄFFAS PÅ RIKTIGT ELLER.?? ELLER SKA JAG HEMMA STARAT PS2 MED BUDOKAI 3 VÄLJA KID BUU MOT KID GOKU SOM JAG VILL HA O BARA LÅTA DEM FIGHTA PÅ COM LEVEL OCH SÄGA SEN PÅ FUSKA.SE VEM SOM VAN?? :huh: TROR INTE DET VA:?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg