Gäst trunks_ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) förlot för dubbelpost men jag tror att man ska säga ett nummer mellan 1-4 och säga villken gubbe man vill vara. Nr.1 Kid Goku Redigerat 16 December 2005 av trunks_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 förlot för dubbelpost men jag tror att man ska säga ett nummer mellan 1-4 och säga villken gubbe man vill vara. Nr.1 Kid Goku ja har nr.1 du får ta nr.4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 förlot för dubbelpost men jag tror att man ska säga ett nummer mellan 1-4 och säga villken gubbe man vill vara. Nr.1 Kid Goku OK!!! då blir det: NR 4 kid goku ps. kan non säga hur turnering går till? liksom träffas man på riktigt nogon stans eller vadå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hallå!? Nu har vi ju alla bidrag! Starta tävlingen rg_fuskare! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 STRIDSREGLER: allt kommer hände i mitt spel med min ps2. COM VS COM för att vara rättvis. i red ribons army base. attacker får ni själv välja som nog alla har förståt. ni får resultaten den 18:de december söndag!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) OK grabbar jag van tävlingen är det någon annan som vill göra en turnering.?? om det inte är så kan jag göra en till men med 100 fuskamynt den här gången!!! :cool: :cool: :cool: Redigerat 20 December 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg