knölföda Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Hej på er har ni hört talas om gunz the dual det är ett helt gratis online spel det är också privatbruk så det är inte olaglit att ladda ner det. tryck på linken nedan för *reklam* PS: jag heter Launsher där :) Redigerat 6 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vad bra att det är "grattis" ... Kan väll tästa det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 det är ett skut spel där du kan ha många olika vapen och svärd du komer upp i olika levels faktis lite som counter-strike fast lite overkligare som t.xp att springa upp på vägar å sont som typ matrix :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Ska inte det vara i webbspel... Snälla försök ialla fall att stava rätt ... EDIT: stavfel Redigerat 6 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Hej på er har ni hört talas om gunz the dual det är ett helt gratis online spel det är också privatbruk så det är inte olaglit att ladda ner det. tryck på linken nedan för *reklam* PS: jag heter Launsher där :) nej det har jag inte. har du hört talas om forumets regler någon gång? du hittar dem här §1:4 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg