Simpsons Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 i pivot programmet kan man göra ganska coola filmer, men det är jobbigt med alla bilder man måste göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag gjorde sånna streckgubbs matrix fighter genom power point :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Imagy read. Funkar säckert bra. Man får det till photoshop om du undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 men photoshop kostar ju 7-8000 kr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Kanske lägger upp någon film jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag gör mina filmer först i paint, sedan i movie maker.. ganska lätt, men filmerna blir ganska fula .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ja, man orkar inte lägga så mycket tid på varje bild som behövs i en tecknad animerad film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har typ 220 sidor på en film men jag har hållt på med den i typ två år i skolan asså man får inte mycket tid o jobba me powerpoint där... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eliand1 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 vet nån vart man kan lada hem ett sont pogram så man kan göra egna strekgubar filmer!Snälla hjälp :( :( :( rita på ett papper :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Använd Pivot Stick Animator det är busenkelt och dret går att göra ganska bra filmer. http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html Länken är till första versonen av pivot det fins nyare men det är bara att söka på google :cool: här är ganska bra jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Hehe...snyggt,fast skiten funkar inte för mig,för jag har Macintosh. :( Nån som vet om det finns ett sånt program till Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Använd Pivot Stick Animator det är busenkelt och dret går att göra ganska bra filmer. http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html Länken är till första versonen av pivot det fins nyare men det är bara att söka på google :cool: här är ganska bra jag har gjort f*n va duktig du e! SÅn är ju skit svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.