jollepolle Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Hur många är det som kör är det typ bara jag som kör nästa version av msn messenger? jag är lite nördig med att köra en version som typ ingen i hela världen kör. Fast även om man laddar hem det så måste man mixtra litte med programet för att kunna logga in om man inte är en beta testare (det är inte jag fick tag på programet på ett annat sätt) så det är lite små jobbigt att använda det. om jag har lust kan jag kanske säga hur man får tag på den nya msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Men den kostar väll pengar, ir? Nu blev man ¨fuskare¨! B) Redigerat 6 December 2005 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Varför använda en buggig beta-version när 7.5 fungerar alldeles utmärkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 buggigt är ju f*n 7.5 också. beta lär ju vara helt fuckt up.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 man ska inte använda ms-skitprogram jag använder easy message det är mycket snabbare och stablilare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag vill väldigt gärna veta hur man får tag i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Hittade en MSN-sida, programmet kan finnas där.. Är inte så bra på engelska, så jag kan inte kolla igenom den... http://www.msgshit.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag saknar 6.2:an den funkade felfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Hittade en MSN-sida, programmet kan finnas där.. Är inte så bra på engelska, så jag kan inte kolla igenom den... http://www.msgshit.com/ joo man kan ladda ner dära men ja kommer inte in på den länken.. :S kommer sidan kan inte visas när ja trycker download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Gillar inte detta med nyare msn... Tyckte bäst om 6.2 utan blinkningar och sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 f*n va alla ska vara så j*vla neggativa,man blir juh f*n depprimerad av att läsa alla era inlägg om att msn är dåligt,7.5 är buggig m.m var glad så länge allt funkar och att det åtmonstonde går snabbt att skriva åt varandra ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 f*n va alla ska vara så j*vla neggativa,man blir juh f*n depprimerad av att läsa alla era inlägg om att msn är dåligt,7.5 är buggig m.m var glad så länge allt funkar och att det åtmonstonde går snabbt att skriva åt varandra ffs Men sej vad det är för nytta med t.ex. vibbar!? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.