Gäst KNUTTE Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) hur får man bort fusk fältet när namn skirvit i det? Redigerat 7 December 2005 av KNUTTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Tryck på den och sedan på enter tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Skriver man i ett fusk som inte finns eller felstavar något ord får man inte bort rutan ( inte jag iallafall) så kolla att du har stavat allt rätt innan du aktiverar det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Men era űber n00bs! Ctrl > Shift > C för att få upp fuskrutan. Skriv "expand" för att få stort fuskfält. Skriv in "exit" för att stänga ner fuskfältet. Lås den här §1.11 tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svinto86 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Men era űber n00bs! Ctrl > Shift > C för att få upp fuskrutan. Skriv "expand" för att få stort fuskfält. Skriv in "exit" för att stänga ner fuskfältet. Lås den här §1.11 tråden. Tryck bara på Esc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Gäsp.. om har srivit fel på ett fusk och vill ha fuskrutan mindre igen så sriv in expand... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 jag tror de är Esc <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg