Adio Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 någon mer en mig här på fuska som kör bmx ( kör även skateboard ) eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) Jag har kört mycket BMX i mitt liv. Jag sätter OneFoot och Tabletop för det mesta. Men kan vara rätt snabb och smidig på cykeln när man kör Racing-kategorin. Men i Oktober så har intresset minskat lite, vet inte varför men men.. Ska börja köra i vår igen! B) Redigerat 7 December 2005 av Arood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 jag håller mig mer till inlines :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 (redigerat) hehe sätter typ bara bunny hop, double peg grind (ibland) wheelie, rocket whelie är nämligen nybörjare :P Redigerat 9 December 2005 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag har kört mycket BMX i mitt liv. Jag sätter OneFoot och Tabletop för det mesta. Men kan vara rätt snabb och smidig på cykeln när man kör Racing-kategorin. Men i Oktober så har intresset minskat lite, vet inte varför men men.. Ska börja köra i vår igen! B) hur länge har du hållt på? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 hela livet?? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) hur länge har du hållt på? B) ~ två år. Fick nyligen en mountainbike som jag använder som jag kör med i skogen. BMXen klarar det inte lika bra =/ Har en GT Bump -00, dirtgraderad för er som undrar. Redigerat 12 December 2005 av Arood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag har kört mycket BMX i mitt liv. Jag sätter OneFoot och Tabletop för det mesta. Men kan vara rätt snabb och smidig på cykeln när man kör Racing-kategorin. Men i Oktober så har intresset minskat lite, vet inte varför men men.. Ska börja köra i vår igen! B) Inte SVÅRT elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag kör mycket skateboard, har kört i typ 5-6 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Jag kör lite Skateboard då och då men så jätte bra är jag inte längre. Var mycket bättre när jag var yngre.... :) Redigerat 2 Januari 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.