Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 emm här är varför det finns 1: jag har gjort en annan tråd då en skrev att man ska låstas att skadas och trycka på l1 när man har en finnish him. 2: det finns inga attacker att låsa upp som i smackdown! vs raw han som sa detta heter: Heaz först gör man ju grepp och det sen blir man stark sen trycker du på l2 + l1 sen kommer w mäket sen trycker du på l1 dems spesialare kommer då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) men det där gör man super dirty move eller super clean move inte possum pin jag behöver hjälp med possum pin inte super dirty/clean move nu vet jag hur man gör possum move. Först så ska man he en finnisher sedan så ska man antiden fejka en skada eller bli ned slagen och när du ligger på matta så ska du trycka cirkel + L2 om har slår/sparkar eller cirkel + R2 om han gör grepp då ska den du är göra possum pin ^-^ Redigerat 30 December 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg