Gäst NightShade Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 är Tony hawk´s Underground värt att köpa? jag har funderat på det väldigt länge...men är det värt det? några jag känner säger att det inte ens är bra... skulle gärna vilja ha svar på denna frågan så fort som möjligt = / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Det är väldigt bra man kan köra bil på det bli tagen av polisen på ställen där man inte får åka som te.x Varuhus det är otroligt bra grafik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ok! ska nog köpa det nu! tack för svaret btw! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag har spelet det är jättebra köp de. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ja det är redigt bra grabbar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Svar:JA!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det är skitbra men ganska lätt! jag började köra på medel och det var lätt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det är beträ en bäst köp det köp det :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg