Putside Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 fråga i rubriken. Är det typ till för mickar/kameror och sånt eller ? eller kan man lagra filer i ps2´an ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Det är för kameran i Eye-toy-play. Och för tangentbord och mus som man ska kunna använda till olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 och om man köper så man kan köra online ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det behöver du ju inte ha USB för.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
P_MAN Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 asså de e ju till när man kör te x battlefeild 2:modern combat online och använder ett headset med USB anslutning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Headset,Tangentbord,Kamera,mus m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 EYE toy kameror och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ja kan ladda min Mp3 i mitt Ps2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag använder [uSB-Masslagrings enhet] i den för att med GranTurismo 4 spara bilder på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg