Clean Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Hur gör man när man ska lägga in ett spel på Hårddisken :huh: Och hur bra är chippet Xecuter 2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 1. man kopplar ihåp pc:n och xboxet 2.ja vett itte riktigt hur bra de e men ja kan rekomendera smart xx P.S de e jätte svårt att hitta soft varan som man behöver för att chippet ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Om du vill lägga in ett spel från en skiva, använd dvd2xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Jag kan svara på 2:an.. Jag använder Xecuter 2 och det har inte uppstått något som helst problem med det sen jag fick det för några år sedan. Dessutom kan man använda olika Skins till huvudmenyn B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Vilket skin har du själv har jag den där med draken på :cool: PS tack för svaren :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag har ett (Vanligt) svart X-Box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 (redigerat) Glömde fråga hur man tar bort ett spel ifrån hårddisken för jag råkade lägga in ett spel som inte fick plats (såg det precis när jag hade startat :angry: ) Redigerat 10 December 2005 av CarlJohnson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Glömde fråga hur man tar bort ett spel ifrån hårddisken för jag råkade lägga in ett spel som inte fick plats (såg det precis när jag hade startat :angry: ) koppla ihop PCn och xboxen och gör som man gör när man lägger in ett spel i den använd pex windows commander eller något liknande program men i stellet för att lägga till så tar du mappen(filen och tar bort den frå xboxens hårdisk PS jag e inte så bra på att förklara men håppas att du förstår ursäkta spavfel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 i dvd2xbox,xbmc m.m där kan du också använda för att ta bort filer du lägger in. Xcutter är väll et ganska bra chipp,själv så kör jag med smartxx v2 chipp. Och vad gäller att man kan lägga in egna skins så kan man göra det med dom flesta chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg