yoZhi Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag behöver hitta en sak som man ska ge till drottningen i ThornTail hollow, white scrubtub lr nåt sånt. Var hittar jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Tja om du menar svamparna altså vita svamperna så ska du ner i undergrottan du der man ska gå der vid dimman der man ser en dino som säger att man ska köpa en lykta på afären ner man har gjort det då flyttar dinon på säg och du kan gå ner in undergrottan och du sak hämta alla vita svampar altså alla 6 tror jag OM DET VAR SÅ DU MENA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 d hette white grubtub, menar du den dinon vid warp stenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Nej jag menar.... det här är svårt att förklara men Du vet der man ska gå ner altså der det är gätte mmmyyyyccckkeet DIMA och många svampar der är det der är det ett galler också der dinon är Är white grubtub, vita svampar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 nu har jag hittat d, men jag hittar inte den sjätte svampen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Har fällt ner den där långa pålen eller stocken eller vad det är? Du kommer att hitta den så småning om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag har hittat den nu, men när man har gett drottningen svamparna ska man till snohorn sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Du får nyckeln. Sen så ska du gå till Snowhorn Wastes och gå till en mammut som har blivit tvingad ner av något slag i en isvak..... Tricky hjälper dig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 var kan man hitta spell stone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Det gör man i varje värld. Man får när man klarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag e i en annan snö värld om du vet vikken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Ja då!! Du är i Bossvärlden Darkice Mine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg