Gun Guy Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 Jag vet att man ska kunna göra någon slags avtar, fast under man skriver texten. Den är inte alltid där tror jag men jag undrar hur gör man en sån? Har set någon sån på ett ämne ine på GC ämerna. Hur gör man en sån? Citera
TheUnnamed Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 Gör vad det blev lite rörigt va? Citera
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Skrivet 10 December 2005 Jag vet att man ska kunna göra någon slags avtar, fast under man skriver texten. Den är inte alltid där tror jag men jag undrar hur gör man en sån? Har set någon sån på ett ämne ine på GC ämerna. Hur gör man en sån? menar du att man kan ha sin avtar under där det står hur mycket fm och så man har eller? Citera
Gun Guy Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Skrivet 12 December 2005 Jag vet inte, jag har fåt kortslutning :blink: :meddum: . Jag vet att mighty adam har haft en sån av ett ämne the strangler har gjort som hetter: Vilka spel är köp värda? På game cube forumen. Jag kolla och såg att det stog biografad bild (er). Om någon har en aning om vad jag pratar om och kan hjälpa mig göra en likadan skulle jag vara veldigt tacksam om den (dom) skulle hjälpa mig. Citera
Boffaroffe Skrivet 12 December 2005 Rapport Skrivet 12 December 2005 Jaha, du menar hur man bifogar en bild... Kollar här vid men hittar den inte :s Den ska finns ovanför knappen "Svara" och "Förhandsgranska" och under texten man skriver, men det verkar som admin har tagit bort det eller så har jag fått ett nervsammanbrott :/ Citera
Gun Guy Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Ok här ska jag bara testa en sån. Funkar inte :( dubbelposta inte //nico Nu gick det. :lol: Redigerat 16 December 2005 av Gun Guy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.