hotshoot2 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Nån som vet hur man scriptar till habbo? Hur använder man artmoney o de? hur installerar man programmet? nån som vet nåt om detta? Skriv! Redigerat 10 December 2005 av hotshoot2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Gudié: 1. Sluta fråga om olagliga saker. 2. Sluta fråga om olagliga saker. 3. Sluta fråga om olagliga saker. Använd denna gudié på egen risk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Fusk Katten: Guide: 1. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! 2. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! 3. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! HotShoot2: Kolla på olika forum, såsom fuska. n u, Hamsterpaj.net os.v, så kommer du nog att hitta något. Redigerat 13 December 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Misstänkte att fuska. n u hade något sådant. Ska avregga mig därifrån. Använd programet på egen risk skriver jag bara! Redigerat 15 December 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Fusk Katten: Guide: 1. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! 2. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! 3. Sluta skriva att det är olagligt, för det skiter vi i! HotShoot2: Kolla på olika forum, såsom fuska. n u, Hamsterpaj.net os.v, så kommer du nog att hitta något. Nej, jag råder dig ifrån att kolla på forum som fuskaN, hamster osv.Dem är absolut inte 'scriptar'-forum, menmen.. det finns väl en minimal chans att du hittar några program, eller forum där. Ja, det finns många scriptarsidor. Endel sidor har forum, endel program osv. När du tankat ner något av dessa program gör du det på egen risk, då det finns stor risk att någon av programmen innehåller en och annan key/logger. Vadjagvet har Trevo placerat ut en logg i Habbo Client (Habbo Plus 4.0), som loggar din 'inloggning' dvs. tar reda på namnet och lösenordet vid tillfället du loggar in. Om du fortsätter använda Habbo Client fortsätter den att logga, och då kan du inte vara 100% på att din gubbe är safe. Ehm, åter till ämnet sidor. Jag har minst 100 (eller mer, snark x_x) olika scriptarsidor på lager. Vissa av sidorna innehåller forum, andra inte. Jag pallar inte att länka till något då scripta är olagligt, men använd google och ehm.. försök att hitta lite grejjer där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.