Micke89 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 alltså ursäkta mig men den trilogin suger... ;) _____________________________ "På min tid bar vi byxorna uppdragna ända till armhålorna. Vansinnigt obekvämt, men vi såg eleganta ut." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 alltså ursäkta mig men den trilogin suger... ;) _____________________________ "På min tid bar vi byxorna uppdragna ända till armhålorna. Vansinnigt obekvämt, men vi såg eleganta ut." Nä du där har du nog taggit allt om bakfoten, det är ju den bästa film,och bok trilogin som någonsin skapats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har sett den. Den rockar lungt eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja men det är väl bara att vänta på extended så är det iallafall lite mer men det kommer väl ta år innan den kommer ut :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: extended version filmerna vrukar alltid komma ut ungefär 1 eller 1½ månad efter bioversionen kommer ut så extenden version kan väl komma ut i september det är iallafall vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.