Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 tjabba nu har jag laddat ner tibia och loggat in. men vad ska man göra? jag går bara runt med min gubbe och frågar om det finns nån svensk där. jag trodde man skulle slås och köpa bättre vapen och möta monster! ska man det eller? berätta gärna i sånna fall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Du kan ju börja med att gå ner i kloakerna och döda råttor :P.. Kör du utan classic control håller du in ctrl och klickar sen på gatbrunnen. Kör du med classic control högerklickar du bara enkelt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det finns inga kloaker. men det beror väl i vilken värd man är i eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jo, om du går lite över templet(där du började), så ser du typ ett galler i marken. Sedan använd det som NesseN sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 okej är det typ bara rätt upp? och hur går man upp för trappor? och du 13 vem var det som gjorde din avtar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Gå på en trappa så kommer du ner/upp. Jag gjorde min Avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 men jag trycker på trappan men händer inge! din avtar är ass snygg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Antingen högerklickar du under trappan, och på "use". Eller så håller du in ctrl och vänsterklickar under trappan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 okej tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 rat är ju f*n inte ett monster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg