Adio Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 är Tibia kul, funderar nämligen på att bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 fel ställe att skriva på <_< men jag vet ej om det är skoj är medlem men fattar inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 vaddå fel ställe! <_< Webbspel? Dummy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ja men det finns ett annat forum för bara tibia och runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Mmm det finns ett SubForum till webbspel som heter just "Runescape & Tibia" hur svårt kan det vara att posta rätt när det t.o.m har "tibia" i rubriken... Annars så SUGER faktist tibia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Mmm det finns ett SubForum till webbspel som heter just "Runescape & Tibia" hur svårt kan det vara att posta rätt när det t.o.m har "tibia" i rubriken... Annars så SUGER faktist tibia.. Tibia suger inte, det är bara svårt att komma in i! Det tog mig et halvår att förstå handlingen i Tibia. Innan dess tyckte jag också att det sög. Och du har säger inte ens provat, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Tiba tykte jag var kul från början. Jag trötnade och ångra att jag någonsin började. Tibia suger fet, Köp defenitivt inte premium! Det gjorde jag, det var defenitivt inte värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag gillar inte Tibia,den är tråkig. Men jag gillar Runescape mycket mer,man kan göra fler saker där och att man kan döda andra i en speciell ställe och inte överallt,någonting som man kan göra i Tibia och som är dåligt! Slutsats:Tibia är dålig med tanke på att man måste ladda ner den och många andra saker,och att Runescape är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Salt-Popcorn^ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 tibia=SUGER Tibia ot!=Äger!! (Om man kör på Swelia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Tibia suger inte.Om man har spelat de ett tag och de går bra för ens gubbe kan de bli rikitgt kul faktiskt. Däremot Runescape...SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Prova själv och se vad du tycker.. Enligt mig ska man bara lyssna på vad andra säger i en viktig fråga som t ex '' Ska jag spränga världen'' Okej kanske lite överdrivet... Jag tcyker Tibia är sisådär... Har inte spelat det länge men det är värt att prova. // Morbid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.