Amaeli Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag är nog en av de bråkigaste i min skola. vår skola fick den pinsamma utmärkelsen till sveriges värsta skola... på vårt centrum kastade några nior in en airbomb dom blev jagade av securitas . sedan har jag låst in mig med en tjej och gjort parnings läten blev nästan anmäld för sexuella trakaserier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag är nog en av de bråkigaste i min skola. vår skola fick den pinsamma utmärkelsen till sveriges värsta skola... på vårt centrum kastade några nior in en airbomb dom blev jagade av securitas . sedan har jag låst in mig med en tjej och gjort parnings läten blev nästan anmäld för sexuella trakaserier. ehh Pinsamma utmärkelsen finns det en sån :blink: ne det tror jag inte och vadå airbomb lite o troligt tycker jag :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Pallat äpplen, så kommer det en gubbe och går till skolan och säger till rektorn... Det var kul :)... >_>... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Fick nästan skit för att mina kompisar smällde mini raketer och att jag var med,fastän jag inte gjorde något <_< Redigerat 26 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 De värsta ja har gjort gjorde jag i femman.Jag och min kopis hade hitat ett flak med oboy festisar som hade gått ut.Så vi tog dom och gick till min skola och sprutade ner hela skolan.Nästa skoldag hade allt stelnat och de luktade sur mjölk.Jag erkände brottet och fick ta mitt straff "2 veckors utegångs förbud" :P Kul bus men ja ångrar de för alla lärare var typ sura på mig i månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 hihi kommer ihåg när du berättade det dagen efter du hade gjort det:) jäklar vad du ångrade det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Dr.cheat:Dampgubbe :P Zimens:Hehe sj brukar man kasta på bilar. :P Vi kastade på bilar oxå ^^ Det var t.om en kille som kom upp på berget där vi stod. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Dom har satt upp massa kameror på våran skola för att folk förstör fönster. Bara iår har mer än 50 fönster förstörts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 va!? 1.E de inte as dyrt me kameror? 2.50 fönster?Borde man inte fått reda på vem/vilka de var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 1 Vet inte men det är väll för att inte mer fönster ska bli krossade 2Nej dom har inte fått reda på det för alla fönster har blivit krossade på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Men har de blivit bättring när ni har kameror då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Men har de blivit bättring när ni har kameror då? Ja inte ett fönster krossat på flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.