Schassen Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Har skaffat mig en ny dator och på den gammla datorn hade jag kommit ganska så långt i SA + att jag skaffat mycket bra stats också som jag inte vill förlora, så nu undrar jag vad savefilerna heter så man kan flytta över dom från den gammla burken till den nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Om jag inte misstar mig brukar dem ligga i Mina dokument. Där finns det någon mapp som heter något med san andreas i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 mappen heter users files typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 så jag ska flytta över hela den mappen till den andra datorn och ersätta den där? Får ta och prova det men först så tror jag ska göra back up på den nya datorn ifall det skulle skita sig totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Om jag inte misstar mig brukar dem ligga i Mina dokument. Där finns det någon mapp som heter något med san andreas i. Mm..Samma sak för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 i Mina dokument finns det en mapp som heter GTA san andreas user files. Där ligger dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 i Mina dokument finns det en mapp som heter GTA san andreas user files. Där ligger dom Precis. Det är där man hittar sina sparade spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg