miniman Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 jag söker ett webbspel som man måste äta på för att överleva och så har man jobb och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 på ranscape måste man inte äta! och det suger liksom spel från 70-talet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 förlåt men runescape är ur tråkigt! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) förlåt men runescape är ur tråkigt! :lol: :lol: jag håller med ST6 om att rs är tråkigt... och på runescape måste man inte äta och man måste inte ha något jobb det finns nog inget sånt spel man behöver äta för att överlava och skaffa ett jobb... allt för avancerat tror jag... Redigerat 16 December 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Låter som du vill ha the sims online :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 The sims online kan du ju prova förresten jag hller med runescape suger det är bara för 8-11 åringar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 förresten jag hller med runescape suger det är bara för 8-11 åringar ! nepp 8-9 åringar! jag är 10 år och tycker det suger mer en något annat spel! Clu-Clu Land är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 En jätte bra tips: Metal Gear Solid 3 (PS2) Du lever i en skog, Du måste fånga ormar och äta för att överleva. Om du är skadad så måste du ta en ciggaret och läka det. Det är helt överdrivet. KÖP DET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Men det är ju inget online spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag tycker runscape suger så hårt! Jag vill ha ett typ av The sims spel. det måste inte vara online spel. Det kan vara som The sims. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Vi sa ju The Sims Online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg