lundquist Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Hejsan. Jag laddade ner en flyff idag, sen när jag ska bli medlem funkar det inte att skapa ett användar namn ! Jag försöker allt. Alla fakta o sånt funkar men det går bara inte att skapa mitt användrarnamn ! Ska man heta ngt specielt lr så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Vad är flyff för nåt? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Det är som roseonline english.flyff.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jag hade samma problem.. men när jag provade med birgerjarl så funkade de :huh: vet ni hur lång tid de tar tills man får sitt mail från flyff? jag har nämligen väntat ett tag nu men inget verkar hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.