Hoppa till innehåll

Guild Wars

kraden555

Rekommendera inlägg

Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Guild Wars för jag vill ha något coolt MMORPG-spel utan månadskostnad. Då får jag hoppas att någon av er sitter och spelar det spelet.

Och jag har lite frågor om spelet.

1. Max leveln är ju 20 är det något men klämmer på en kväll eller tar det ett tag?och i fall två, hur lång tid då?

2. Världarna är dom gigantiska?

3. Kan man säga att det är en blandning mellan Diablo II och WoW?

4. Är det lätt och förstå ibörjan?

5. När man dör, Var händer då?

6. Vad är negativt med spelet?

7. vad är positivt med spelet

Ge mig massa svar och rekomenationer! Och inga onödiga svar som "Vaa f*n, WoW äger skiten ur allt!!!" för jag tänker aldrig skaffa WoW pga månadskostnaden.v

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Det är något som tar ett tag

2.njaa... inte så.. men det finns olika distrikt där det får plats med olika många spelare, men allas "karta" ser likadan ut

3.njaa, har inte spelat diablo II, men det är nästan samma spel som WoW.

4. Inte så... men man lär sej när man har kommit olika långt i spelet. vissa tips kan man ju få av alla andra spelare.

5. då kan man antingen bli resurrectad, (återupplivad) av en annan spelare med en speciell "skill", eller så kommer man till en resurrect place, det finns många i hela spelet. dör du, så kommer du till den som är närmast där du dog.

6. Lite lvls, världarna kan ibland krångla lite...

7. Bra spelkänsla, bra grafik, bra miljöer, ja, allt som har med att göra om spelets uppbyggnad e hyffsat, bra attacker och skills, ja... allt e bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Du kan bli lvl 20 på 96 timmar. (du måste vara duktig då!)

2. Världarna kan kännas stora men dom är ganska små.

3. Jag har spelat Diablo II någon gång men det är ungefär som WoW.

4. Sådär, man börjar förstå när du har spelat ett tag.

5. När man dör kommer man till en resurrect place. Det finns ungefär 2-4 resurrect place i varje zone (värld). När du dör kommer du till den som är närmast dig.

6. Man kan t.ex komma till ställen som man inte bör vara på. T.ex som när du är horde i World Of Warcraft så kan du flyga från orgrimmar till Strangelthon Vale (vet inte hur man ska skriva det,sry lol) när man är lvl 10 och när fienderna där är lvl 30-40.

7. Det är bara nr.6 jag tycker är negativt med spelet.

ÖVRIGT : Spelet har en skön känsla och grafiken är skit bra och man laddar ner patchar för varje värld när du springer in i den så du behöver t.ex inte ladda ner alla jobbiga patchar innan du kommer in när du har köpt spelet. Det jag vill komma fram till är att du laddar ner allt till spelet när du spelar.Världarna är som instancer i WoW. ETT MÅSTE FÖR DOM SOM VILL HA ETT BRA ONLINE SPEL!

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...