Svedda Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag undrar om det finns ett maxantal mynt i börsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 nej det finns det inte varför fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 För att veta om man köper en massa mynt i onödan, om man endå inte kan ha mer en något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 man kan inte ha mer än 999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 exakt man kan inte ha mer än 999 habbomynt i börsen :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Personligen tror jag inte att det inte finns något maxantal, men ifall det nu finns det och du överstiger den, så mejla någon på Habbo eller Sulake angående detta så kanske du får dem tillbaka när du har slösat lite. Jag tror inte dock, att det blir något problem. /GamerGilr - SuperMallan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Det kan vara så att det inte finns ett max antal för att om du t ex köper 999 habbomynt så står det att du har 999 habbomynt... men om du köper mer en 999 habbomynt så kommer det i a f att stå det fasst än du har mer. (det är likadant med datorens hårdiskar). Om man köper en hårdisk på 80 GB så kan datorn inte visa att det är det. Så det brukar stå 60 GB då, även fasst du har 80 GB. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.