Icey Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Vet ni vad låten som är med på Coca Cola Reklamen heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Vilken Coca-Cola reklam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Den vill jag också ha. @Salzalada - Den där alla tomtenissar åker på något tåg och sjunger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Asså, varför skriver ni jämt typ @Namn - blablabla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 @Zimens, går den reklmen fortfarande? På vilken kanal går den i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Asså, varför skriver ni jämt typ @Namn - blablabla? innebär att man skriver till just en sprecifik person ska höra med brorsan, han har ett antal coca-cola låtar på datorn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 @Salzalada :P - Den går på Kanal 5, den kanske går på TV3 och TV4 oxå, har inte sett den där iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Menar ni den med lastbilarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Ja det gör vi Nico: Men varför skriver man just "@"? Och inte bara namnet som jag gjorde nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag har för mig att låten heter "Always Coca-Cola" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Japp! Always Coca Coola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Heter den inte holidays are coming ? Tror det är den Icey tänker på iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg