Apoca Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Finns det inget som är lite billigare? Billys kostar 15 spänn, och o man käkar det två ggr om dagen per vecka, så kostar 210 kr i veckan. 10 kr annars.. på ica kvantum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Uppe i Sthlm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 JAG MENADE ATT VITSEN MED MATEN ÄR ATT MAN SLIPPER STÄLLA SIG OCH GÖRA MAT I EN HALVTIMME!, PLUS ATT DET ÄR NYTTIGARE OCH GODARE ÄN BILLYS JULMUST GODIS OCH CHIPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! utropstecknet är vackert, men använd det inte så mycket. Man kan laga jätte god mat på tio minuter. (makaroner och mamma scans köttbullar. Ungefär så långtid som det tar att göra din gegga. Och det är verkligen tveksamt om champinjoner, bönor och korv är godare än.... typ vad som hälst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Uppe i Sthlm eller? där tror jag nog det kostar lite mer, för sthlmare brukar ju tro att deras mat är finare, därför dryrare, nej i nyköping, 10 mil söder om sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 "Data mat" enligt mig: Gorby´s piroger och mjölk eller cola. B) Snabbt och enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 "Data mat" enligt mig: Gorby´s piroger och mjölk eller cola. B) Snabbt och enkelt.. Det är riktig datamat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) "Data mat" enligt mig: Gorby´s piroger och mjölk eller cola. B) Snabbt och enkelt.. Sant,eller hur? :)Med tanke på att det är so GOTT och så enkelt,så är Gorby´s piroger den ultimata datamaten. :P Redigerat 19 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Uppe i Sthlm eller? Aha, okey. Där som jag bor kostar en Billys 15 spänn, och jag bor ca 40 mil SV som sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Den BÄSTA(!!) datamaten är faktist *)trummvirvel(* en Finsk MetriPizza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 nej fy på er.. alla vet att den bästa maten är risgrynsgröt direkt ur korven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 den bästa maten är ärtsoppa,å om man käper en korv med det så går det fort att fixa till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 håller me om att gorbys är bra data mat. snabbt gott ingen disk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.