Gäst Walker Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 aldrig!!! inte på MITT! men när jag bytte rs gubbe :D lul han fick mer än 200k den var typ på level 79 hadde super bra saker ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nah jag kan inte komma på någon gång nu iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag har ALDRIG blivit hackad/lurad på vare sig Dekrim,Runescape,Tibia lr nåt annat. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 min kopis blev hackad lol han sa att han va från cip då sa hans sitt acc han blev av med 30k typ :cry: :cry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 blev hackad på min combat 61 på rs me 61k full addy massa runor mm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Blev hackad på min gubbe losa 7 mil sen igen.. losa 12 mil.. (då sluta jag) sug på den duö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 19 mil totalt!! dew va inte lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 För läääääääänge sen när jag va typ lvl 70 nåt så blev jag lurad på typ alla mina bästa saker och cash värt upp till 700K (som är väldigt lite för nåra av er kanske) Men jag suger på att skaffa pengar o det har alltid vart ett problem,nu e jag lvl 98 + member o har haft 6,7mil högst..Men när jag blev lurad på 700k förut så hade jag kvar rune pickaxe å rune axe så jag hackade Coal å fick pengar och mining lvls,fiskade lobs,hackade maples/yews så till slut fick jag mer pengar än jag hade innan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 hur hacka du han=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har aldrig råkat ut för att blivit hackad eller nått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg