Simpsons Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) Ja hur många har köpt xbox 360 nu? är den som föväntat? för och nackdelar? så då :P Redigerat 12 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Simpsons, hade jag varit du hade jag motiverat mig mer innan jag skapade tråden. Tänk på det i fortsättningen att få bollen i rullning på olika sätt. Fråga t.ex vad man kan göra med en Xbox 360, kom på olika frågor själv. För att fortsätta denna tråd så lägger jag till att jag skaffat en och har Kameo: Elements Of Power. Önskar mig såklart fler spel till julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 nee det har jag inte & jag tänker f*n inte göra det häller :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 varför det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Tror att han ska köpa Ps3 istället för Xbox360,och det vill jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 PS3 har ingenting speciellt, exakt samma sak som förut, fast snyggare grafik. X0 har mäktigt Live, Media center osv osv. Rev, vad kan man säga? Nyskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Så påstår du att handkontrollen och konsollen ser likadana ut? Har du ens tittat på hur Ps3 ser ut,det är inte alls likadan som Ps2 och jag tror inte helelr att spelen kommer att vara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Ps3 är många gånger bättre än Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Så påstår du att handkontrollen och konsollen ser likadana ut? Har du ens tittat på hur Ps3 ser ut,det är inte alls likadan som Ps2 och jag tror inte helelr att spelen kommer att vara det! Vad spelar utséendet för roll? Det gör inte maskinens innehåll anorlunda. Spelen kommer såklart vara likadana, fast med mycket bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Ehh..varför pratade du då om att "allt annat" var likadant och sen nämnde du grafiken enskilt,alltså så menade du också utseendet. Tänk för vad du säger och sen argumentera vad andra säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Ehh..varför pratade du då om att "allt annat" var likadant och sen nämnde du grafiken enskilt,alltså så menade du också utseendet. Tänk för vad du säger och sen argumentera vad andra säger! Jag trodde det var självklart att folk fattade att jag inte menade hur den såg ut på utsidan. "Å nej, PS3 är liiten fulare än PS2!!1!!1 jag tänker inte köpa den!11!!!" Vem tänker så? PS3 = Phailure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Har inte köpt det än. Måste få ihop lite slantar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.