Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 fusion, du har väl ps2 nu? det är det ju ganska självklart att du gillar den konsollen bättre och kommer köpa dens uppföljare. jag är xbox och det är ju samma sak där. Mm..jag har haft Playstation och just nu har jag playstation 2,och hoppas att få Ps3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) [EDIT] SIDAN HÄNGDE SIG IGEN!!! Redigerat 20 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 antingen gillar man microsoft, sony eller nintendo, har man då haft första konsollen så brukar man oftast köpa uppföljaren av samma märke så som Piickles menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 antingen gillar man microsoft, sony eller nintendo, har man då haft första konsollen så brukar man oftast köpa uppföljaren av samma märke så som Piickles menade.. Jag gillar alla tre, och kommer köpa alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 *jag har* :P , jag skulle nog också vilja ha alla men skulle aldrig ha råd med det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 testade en 360 igår, den var häftig! spelade king kong, härlig grafik, går typ att jämföra med half life 2 till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jo Xbox 360 är fantastiskt. Dock har jag själv inte fått möjligheten att testa Live på den än. Men det ska komma så småningom efter Julafton. Se upp för frysningar på skärmen bara, det har hänt mig ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 jag önskar mig 360 i JULKLAPP! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hoppas du blir nöjd med den då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Det negativa är att går man in i en spelbutiken så är spelen dyrare än till de vanliga konsollerna... men det är ju billigare på typ cdon eller webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Det negativa är att går man in i en spelbutiken så är spelen dyrare än till de vanliga konsollerna... men det är ju billigare på typ cdon eller webhallen.. Webhallen är en vanlig spelbutik.Och är det inte logiskt att spelen är dyrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.