Gäst QuikSilver Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Orka 360..jag kommer köpa nintendo revolution istället! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Det negativa är att går man in i en spelbutiken så är spelen dyrare än till de vanliga konsollerna... men det är ju billigare på typ cdon eller webhallen.. Jo, men jag såg ett spel i en affär som kostade 800 spänn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Orka 360..jag kommer köpa nintendo revolution istället! :) Köp inte NR,den är ju säkert dålig,köp hellre Xbox360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Orka 360..jag kommer köpa nintendo revolution istället! :) MEN SNÄLLA.SÄG INTE ATT SPELKONSOLER SOM MAN INTE ENS HAR FÅTT VETA 1/6 OM ÄR DÅLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 just det, ta inga förhastade slutsatser ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag fick en xbox 360 i julklapp och den ÄGER!!! det är grymmt skönt att kunna lyssna på avrill lavigne och spela Kameo samtidigt!!!DET ÄGER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ja, det är absolut inget fel på den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag har xbox360 och peter jacksons king kong :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 det har jag med testat, go grafik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 japp jag har de och det som är bra är nästan allt och det dåliga är att den kan ta sönder skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 japp jag har de och det som är bra är nästan allt och det dåliga är att den kan ta sönder skivor Ta sönder skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja om man flyttar sin 360 samtidigt som skivan rullar alltså samtidigt man spelar så kan den repas eller spricka. Men låt bara bli att flytta konsolen när du spelar! Står klart och tydligt i manualen och samtidigt borde man förstå det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.