Gäst QuikSilver Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag tänker iaf inte köpa mig ett 360 nu! Nu har jag hört/läst om en massa nackdelar en 360 har, så de får bli en PS3 när den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja om man flyttar sin 360 samtidigt som skivan rullar alltså samtidigt man spelar så kan den repas eller spricka. Men låt bara bli att flytta konsolen när du spelar! Står klart och tydligt i manualen och samtidigt borde man förstå det själv. Men det är ju en självklarhet att man inte ska flytta konsollen..varför ska man ens göra det?Jag har kanske gjort det några gånger fast sista gången visste jag att dte var dåligt att göra så! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 så om man råkar stöta till den så händer det, eller måste det vara en lite hårdare stöt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Eftersom jag aldrig gjort det själv så kan jag inte säga vilket som är rätt. Men jag tror dock att det är en hårdare stöt. Tror också man ska låta bli att lyfta sin Xbox 360 konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Man måste nästan vända den från liggande till stående eller tvärtom för att det sla bli repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 mm, för om den står på golvet så tycker man att om man stöter till den så borde det inte gå sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 JAg råkade nudda den lite när jag spela så skivan repades men jag fick byta den så jag e glad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 360 verkar vara en riktig känslig konsol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Ja det är den nog, men Metroid bra att du fick byta den ju! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nice sevice ni har. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 det kan väl inte blivit så bara för att du nuddade den väl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag har absolut inga tankar att köpa "Xbox 360" just nu. Men får se. Tänker inte ens på det men ska kanse köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.