LeogetZ Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 ska jag dra ner så det blir dåligast? nä, de tror ja inte du behöver.. ta typ hälften! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Testa dig fram. Börja på lägsta och höj sedan till högsta du kan ha utan att det laggar för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Ni snackar skit ja kör 1.8 ghz 1 gb ram och geforce3 500ti 64 mb och det laggar inte så snuskigt enligt er och på min andra dator betydligt bättre så laggar det ingenting ni har inte tänk och ta up internet med lr? för det har en stor betydelse med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 när man sänker grafiken går man in i options på spelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Men suck, det kommer förmodligen bara att lagga pga Ramminnet, du kommer kunna spela utan problem, bara lite lagg i Orgrimmar/ironforge. Jag spelar på en sämre dator och kan köra på nästan högsta grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Men suck, det kommer förmodligen bara att lagga pga Ramminnet, du kommer kunna spela utan problem, bara lite lagg i Orgrimmar/ironforge. Jag spelar på en sämre dator och kan köra på nästan högsta grafik. Så det kommer att lagga pga RAM minnet. Om hna skulle proppa i lite minne skulle det inte lagga nåt. Det laggar aldrig för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 när man sänker grafiken går man in i options på spelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg