Salzalada Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag har tänkt att köpa ett Xbox nu när priserna sjunker så kraftigt. Jag har kollat runt på olika sidor, och då får man ett Xbox och ett spel för ca 1500. Så tänkte jag kolla vad det kostade begagnat, jag går in på Tradera och söker. Där så står det massor om Chip och Hårddiskar. Alltså, att det finns en 200 GB hårddisk i konsolen och det senaste chipet. Men hur mycket Hårddiskutrymme behöver man och vad är det som är så bra med Chip? Svar önskas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag köpte ett Xbox för en vecka sen och jag gav 1700 +frakt (ganska dyr :( ) och den var chippad och har 120GB HD :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Okey, men hur mycket Hårddiskutrymme behöver man, och vad är det som är så bra med chip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Beror på hur mycket spel,bilder,musik du vill ha på HD. Ett chip är bra för att kunna spela brända spel och utländska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Hur mycket Spel, Filmer Musik och dyl får plats på en 160 GB HDD? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Det beror på hur stora spelen och filmerna är men ett spel tar väl upp 1-4GB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 ca 120 spel på 160gb HDD tror ja... men ja e inte säker... på min 120 giggare får de plats 87 spel, 2 minifilmer, o en massa bilder. de bra med chippen är att man kan spela brända spel. oså kan man kolla på dvd utan dvd kit på boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 På en 160GB får det te.x rum 30 Spel samtidigt som du har runt 10 filmer. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Som sagt. chip är til för att lägga in spel, bilder etc på hårddisken och för att kunna läsa brända skivor. Om du har en stor hårddisk så slipper du att plocka med skivorna när du ska spela ett spel för då kan du ju lägga in dom på hårddisken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Varje lite nyare spel brukar ta 3gig. Så man ska inte ha någon 80gb,den ä lite väl liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har 160 GG, fungerar utmärkt. Har nu 25 spel på den och 70 gb ledigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Min X-box har 50 000 mg. Det låter mycket tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg