Hoppa till innehåll

Dragon Ball Z Budokai 3

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

hur får man omega shenron och gogeta super sayajin 4 ??? snälla kan inte nån säga EXaKT Vart jag hittar dem.. helst på vegetas värld... annars gokus värld.

dessutom när man är vegeta på dragon universe ... vad exakt ska man göra för att få möta broly och vinna metal cooler......... snälla svara så fort så möjligt...

och just det.... när kommer GOTENKS (fusion) kapseln in på skill shop :huh: ?

Skrivet

hur får man omega shenron och gogeta super sayajin 4 ??? snälla kan inte nån säga EXaKT Vart jag hittar dem.. helst på vegetas värld... annars gokus värld.

dessutom när man är vegeta på dragon universe ... vad exakt ska man göra för att få möta broly och vinna metal cooler.........  snälla svara så fort så möjligt...

Du kan bara få Omega Shenron i Gokus DU. För att få SSJ 4 Gogeta med vegeta så ska du när Vegeta har kommit tillbaka efter att han dog när han slogs mot Majin Buu gå till snö ön (Muscle tower) så snackar han med Kabitoshin. efter de ska du gå och slås med Buu både ute (vegeto POTARA) och inne i Buu.sen kommer han och Goku snacka om en kraft och Goku säger till Vegeta Gå och ta hand om kraften!!! flyg INTE till den röda pricken utan gå till öarna längst ner i kartan så kommer vegeta vara arg att Goku gav honom en order.efter det så ska du slås mot BROLY. När du slåt honom så ska du till west city där Bulma ger dig SSJ 4 capsulen och WALLAAH!!! När du nu ska vidare till den röda pricken och slås mot SSJ 4 Goku så ska du mata honom så får du SSJ 4 Gogeta!!! Du kan bara göra detta i Vegetas andra eller högre DU!!!

För att få Omega Shenron så ska du välja Goku och innan du går till Super Buu's ställe så ska du stanna där i närheten och snacka med kabitoshin. sen ska du slås mot Super Buu både inne och ute! sen kommer du möta Broly isom finns i en röd prick. sen kommer du få ett papper från Gotenks! flyg inte till turneringen utan till west city. när du snackat me Bulma så ska du till turneringen och möta Gotenks som ssj2 gogeta! sen ska du bara följa de röd prickarna så åfr du både Omega shenron och SSJ 4 Gogeta!!!!

P.S. registrera dig i min dragonball Z budokai 3 turnering som ligger litte längre ner i playstation 2 forumet!!!

Gäst trunks_
Skrivet (redigerat)

dessutom när man är vegeta på dragon universe ... vad exakt ska man göra för att få möta broly och vinna metal cooler.........  snälla svara så fort så möjligt...

okk... men då tar jag gokus värld för då får man juh båda emdå... så innan jag möter fett buu så ska jag te öknen och snacka med kibitchochin ... så säger han att ahn känner en kraft.. sen slås mot buu inne o ute.. sen te dne röda pricken och möta broly... sen får ajg ett brev av gotenks att jag ska te turnering men ska ej ditt utan te west city och så får jag en pressent av bulma ssj4 goku. SEN TE TURNERING O MÖTA GOTENKS MED GOGE TA SSJ 2 ...sen bara följa alla röda prickar hela tiden tills jag får GOGETA SSJ4 + OMEGA..?? 'ÄR DET RÄTT ELLER?

Redigerat av trunks_
Skrivet

ja nästan! du ska döda fette Buu men när du ska slås mot super buu så ska du kolla i öknen. (använd Ki Search (L2) tror jag). När du fått brevet från Gotenks så ska du till west city men du får ingen SSJ4 Goku capsule. om du inte redan har SSJ4 så får du skaffa den innan du kan få SSJ4 gogeta!!

Gäst trunks_
Skrivet

YES!! JAG AHR DEM NU!!! WOHO!!!! ... Men hur får man GOTENKS då?? jag vet att många säger att kapseln komme ri skill shop men den kommer alldrig up hos mig..

och metal cooler vill jag osså haa... nån som kan skriva exakt hur man gör.. ung. som RG_FUSKAR?? :P :huh:

Skrivet

JAG HAR SKRIVIT DET i den andra tråden säg till om du inte förstår!!!

1: Du ska spela Gokus DU en andra gång sen ska du möta Freiza en gång men andra gången ska du istället till den andra röda pricken där cooler finns. gå inte till honom än kolla runt där litte så hittar du Coolers Space ship. med den så förvandlar Cooler sog till Metal Cooler när hans liv är slut!!!

2: du ska spela Teen Gohans DU sen ska du gå till Central city och prata med Oolong sen får du den. det är på riktigt West City!

3: du ska ha både Goten och Trunks sen kommer den med tiden. den kostar rätt mycket så var berädd med pengarna!!!

OCH REGISTRERA ER PÅ MIN DRAGONBAL Z BUDOKAI 3 TURNERING NI KAN VINNA 200 FUSKAMYNT!!!!!

Gäst trunks_
Skrivet

jag har juh redan klarat gokus DU 13 gånger innan så det är bara till att börja..

jag började med raditz och har fölt alla röda pickar... när jag bessegrat ginyu så möter jag FRIEZA (FINAL FORM (4) )... efter det kommer det 3 pricar en i mitten en i höger och en i vänster... jag ska juh te mitten väl??? innan jag ska till mitten ska jag hitta coolers space ship som jag inte gör... men där uppe så står det juh ibland: ??? eller PLAINS ... vad står det på coolers rymdskep??

Skrivet
jag har juh redan klarat gokus DU 13 gånger innan så det är bara till att börja..

jag började med raditz och har fölt alla röda pickar... när jag bessegrat ginyu så möter jag FRIEZA (FINAL FORM (4) )... efter det kommer det 3 pricar en i mitten en i höger och en i vänster... jag ska juh te mitten väl??? innan jag ska till mitten ska jag hitta coolers space ship som jag inte gör... men där uppe så står det juh ibland: ??? eller PLAINS ... vad står det på coolers rymdskep??

det ska stå ??? så finns den där och du måste först ha Cooler !!!

gå till pricken som inte är frieza eller cooler utan till den tredje som är ssj vegeta!!!

sen går du till cooler!!! så får du honom!

• Skapa ny...