Morfin Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) HEJ jag har laddat ned ett spel på BIT LORD men hur använderman spelet? måsta man lägga ut de på skiva? o det finns ingen Install heller Kan ja få en litten guide SNälla hjälp mig TACKSAM FÖR SNABBA SVAR Redigerat 14 December 2005 av Oolong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) ok.. du kan ju börja me å berätta vad de e för fil du har laddat ned.. om det är en iso fil måste du använda t.ex. Daemon Tools pm:a mig om du inte får igång det ;) [EDIT] Alla dessa filer kan du använda Daemon Tolls till: iso, bin, cue :cool: Redigerat 18 December 2005 av LeogetZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Det är troligen en iso fil... Om han nu inte pratar om .torrent filen :) Det är väl inget copyright-skyddat du laddar ner? För det är strängt olagligt. Redigerat 18 December 2005 av Omega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) §1.3, snack om fildelningsprogram osv *låst* Redigerat 18 December 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg