Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 hej jag undrar varför det tar sån lång tid att ladda upp fuska.se. vi har bredband som funkar väldigt bra. det går jätte fort att ladda upp andra sider. finns det nån andledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Fuskas Server är ganska seg. Enda förklarningen ,tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jaså är det alså lika för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Ja, det brukar vara ganska segt för mig ibland, det händer ungefär 2ggr/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Det brukar hända mig också,ofta så går det snabbare att ladda upp andra sidor men när det gäller Fuska.se då blir det trögt,säkert som Salzalada sa,sidan är seg. Några gånger händer det också att sidan inte ens kan visas. Redigerat 14 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag har försökt hjälpa andra med Pokemon-spelen,då tar det 3 timmar för den att visas upp.Om inte en evighet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Det är nu mitt på dagen som det är så segt. Det är ju ca 30 gäster och 15 medlemmar på sidan, alltså 45 personer på sidan, och servern kanske inte klarar av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Det är nu mitt på dagen som det är så segt. Det är ju ca 30 gäster och 15 medlemmar på sidan, alltså 45 personer på sidan, och servern kanske inte klarar av det. Detta är bara på forumet...På sidan är det nästan konstant 300+ Ibland har jag sett 500+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Va!? Men.. Vart kan du se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Dra från sidan några veckor. Ta semester från den irreterande servern. Brukar jag göra. Tar det mer än 10 sekunder att ladda går jag inte på på nån/några veckor, och ibland dar. Finns inget att göra åt detta. Eller vi andvändare kan inte göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Palla dra från sidan för att det tar lite tid för servern att ladda! @Salzalada:Du kan se det på huvudsidan ungefär längs ner åt höger. @Ragnarök:Är det du på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Palla dra från sidan för att det tar lite tid för servern att ladda! Upp till var och en. Så gör jag I allafall. Btw, du har sååå snygg signatur och avatar. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.