Gäst Tomatketchup Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Asså jag menar inte vad du heter på riktigt,jag menar på Pokemon-spelen.Vad heter du då?På Ruby är jag tjej och heter Amy,på mitt FR heter jag det som jag heter på riktigt,men jag säger inte mitt namn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Emerald: Mitt eget namn. Firered: Ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Emerald: Brendan (Som killen heter på riktigt). Leafgreen: Ash. Sapphire: Brendan (Återigen...). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Leafgreen: Ash. Ruby: Mitt smeknamn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Leafgreen: Ash. Ruby: Mitt smeknamn emerald:mitt riktiga namn :gitarr: :kung: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Emerald: Kim ( är tjej där ) Firered: Mitt riktiga namn Ruby: Mitt riktiga namn Kommer ej ihåg mer . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Crystal: (mitt riktiga namn): tjej Firered: Nina: tjej Sapphire: Ranma: tjej Yellow: (jag har glömt) : kille När jag får Emerald i julklapp så tror jag att jag ska vara kille och heta Sonic för att jag kallas för det. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Yellow:ash Leafgreen:Gurkan Sapphire:ash Ruby:Brock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Fire: Ash Yellow: Darwin Guld: TheMaster Silver: DaRwIn Shappire: DarWiN Ruby: darwiN Leaf Green: Daerwin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Emerald: TERRY Ruby: Terry röd och gul: Ash Crystal: kommer inte ihåg men e en tjej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Just det, jag heter mitt rediga namn på yellow kommer jag ihåg :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Emerald:Brandy Leafgreen:Ash Sapphire:Wally Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg