deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Leafgreen: Deiwos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Red: Ash FireRed: Red Ruby: May Sapphire: Brendan Emerald: Harpig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tut Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Red: Ash FireRed: Red Ruby: May Sapphire: Brendan Emerald: Harpig emerald:bäbissapphire:spider :cool: :medieval: :ph34r: Redigerat 30 December 2005 av tut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 emerald: mitt eget namn ruby: mitt eget namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Emerald: Juice(mitt smeknamn) Ruby: Mitt vanliga namn Sapphire: James.B Red: mitt vanliga namn Crysatal en tjej och heter gina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Heter på alla spel jag har mitt vanliga namn,som ni har märkt är Lena xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Firered: Ash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Red: Ash Silver: Silver FireRed: Ash Emerald: Timmy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 gul: mitt vanliga namn röd: mitt vanliga namn silver: gary crystal: ash ruby: mitt vanliga namn saphire: serebii(tjej) emerald:serebii(tjej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 emerald: Landon :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Emerald: Mitt riktiga namn Ruby: Mitt riktiga namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Red: Broke Gold: Ash Ruby: Dr.Fox :blink: Fire Red: Mitt riktiga namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg