Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Barcelona är mitt favorit lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Finns bara ett lag... Juventus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 arsenal, ÖIS (iåförsig så suger dom... men ändå :P) och milan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 bajen...=P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Premier League: Chelsea Allsvenskan: IFK Göteborg Spanska Primera: Valencia Italienska Serie A: AC Milan Italienska Serie B: Atlanta (Om det finns kvar) Holländska Eredvise: Ajax Bündesliga: Bayern München Ryska Ligan: Lokomotiv Moskva Franska Ligan: Marsielle Portugisiska Ligan: Nacionale Danska Ligan: FC Köpenhavn Kan inga fler :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Spanien:Real Madrid Italien:AC Milan England:Manshester United Portigal:Lyon Tyskland: Bajen Mynchen :cool: oj skrev fel på München :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Real Madrid äger alla klubbar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Finns bara ett lag för mig och det är Juventus ett bra lag tycker jag . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.