Hoppa till innehåll

Dragonballz Budokai 3 (svara Nån!snälla!)

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

nån som kan säga exakt hur man gör på dessa frågorna??

1. hur får man metal cooler?

2. vart kan man vinna den där bannan som man är mitt inne i stan med massa hus?? den heter nog west city eller central city kanshe...

3. många säger att man får gotenks genom att köpa han på skill shop men han kommer juuh alldrig fram!!?

SNÄLLA NOGON SVARA SÅ SNABBT SÅ MÖJLIGT OM NI VET HUR!!

Skrivet

2. vart kan man vinna den där bannan som man är mitt inne i stan med massa hus?? den heter nog west city eller central city kanshe...

3. många säger att man får gotenks genom att köpa han på skill shop men han kommer  juuh alldrig fram!!?

1: Du ska spela Gokus DU en andra gång sen ska du möta Freiza en gång men andra gången ska du istället till den andra röda pricken där cooler finns. gå inte till honom än kolla runt där litte så hittar du Coolers Space ship. med den så förvandlar Cooler sog till Metal Cooler när hans liv är slut!!!

2: du ska spela Teen Gohans DU sen ska du gå till Central city och prata med Oolong sen får du den. det är på riktigt West City!

3: du ska ha både Goten och Trunks sen kommer den med tiden. den kostar rätt mycket så var berädd med pengarna!!!

OCH REGISTRERA ER PÅ MIN DRAGONBAL Z BUDOKAI 3 TURNERING NI KAN VINNA 200 FUSKAMYNT!!!!!

Gäst trunks_
Skrivet

3. många säger att man får gotenks genom att köpa han på skill shop men han kommer  juuh alldrig fram!!?

det där med cooler funakr inte :angry: ... kolla jag ahr klarat gokus DU 13 gånger innan så det e bara till att börja och följa alla prickar till man bessegrat ginyu så möter man frezzer (4:de förvandligen {final form} ) ... efter det kommer det 3 prickar... en i mitten en i vänster o höger... man ska te mitten men innan det ska jag hitta coolers rymdskepp..!! men när man flyger hittar jag inte det :angry: .. vad ska det stå där upe typ när man flyger till bergen eller non stans står det ??? .... vad ska det stå på coolers rymdskepp??

• Skapa ny...