Winters90 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 (redigerat) Hej! Jag behöver hjälp me den där mining banan. Jag försöker hitta tåget. Hur f*n får man den att komma? Vad för sak är det man ska skjuta sönder och hoppa in i? Jag har gjort allt man ska. Försökt hoppa på den där sopsaken. Kollat varje dörr 100 ggr. Klickat överallt. Skjutit å sprängt överallt. TACK Redigerat 16 December 2005 av Winters90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Om du kollar in igenom ett fönster i det rummet med en pelare i mitten, så finns det en knapp som du ska skjuta på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters90 Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Det fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Men knappen ska gå sönder sedan ska dörren öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters90 Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Up to the top. Komigen nu människor, folk behöver hjälp! Hur ska jag klara spelet utan er hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.