rawand Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) :( den som klarar hjälppa mig han är smart, :student: tycker jag i allafal vet någon hur man kommer till ö 8 och 9 SNÄLLA!!!!!!!!!!!! hjälp. Redigerat 16 December 2005 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Med gameshark eller AR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 kolla på www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 men vart köper man en sån <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 jag har testat gå in på www.gamefags.com men det går inte. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 men vet ni hur man kommer tilöl ö 5,6 och 7 :lol: jag trode jag kunde men det gick inte. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Då måste man svara på det en gång till... Du ska ge Celio Ruby(Du får den i grottan som Team Rocket stod framför i Mt.Ember). Sen tar han tillbaka ditt Tri-Pass och ger dig Rainbow Pass istället. Med den kan du komma till Four Island, Five Island, Six Island och Seven Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 TACK!!!! :cool: :student: tack för att ni villa hjälpa mig :student: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 :rambo: Men de där tim rocketgrrabarna. De vill inte mötta. Den ena siger någonting om att testa gjöra dig och den anndra siger att jag står i vägen. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Du måste ha klarat Pokemon Ligan innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Skulle man inte ha National Dex om man ville komma förbi Team Rocket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jo,och den får man ju efter ligan(om du har 60 Pokemon alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg