Hoppa till innehåll

Wow Filmer!


LuddE
 Dela

Rekommendera inlägg

Som Hazt sa så är Kenion väldigt bra (iaf effekt mässigt). Grim Total Annihilation är att rekommendera också.

Annars så förstår jag inte hur någon inte har nämnt Vurtne innan. Svensk mage (talar svenska i filmen) som är extremt skillad (1v4 är lite äg?). Ta och kolla in den "Vurtne PvP 60-66", något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"du måste gå in i själen, djupare in!"

 

nemne han sticker ju eller dör, då slänger hon en ros i vattnet, sen blir hon spöad av en alliance, sen kommer han tillbaka och räddar henne, men hennes hjärta är brustet och då måste hon hämnas eller nå, nått sånt, men handlingen kanske inte var bästa men effekterna var nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fullt blått gear, var väll lite svårt att skaffa epics då men, bettar att han är miljoner gånger bättre nu på 70...

Hans PvP skills var ju galna, alla klasser, fock inte det bästa man sätt.

jo fy f*n, har du kollat på youtube. Vurtne pvp 60-66 eller nå sånt, oj oj han e min nya idol XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fullt blått gear, var väll lite svårt att skaffa epics då men, bettar att han är miljoner gånger bättre nu på 70...

Hans PvP skills var ju galna, alla klasser, fock inte det bästa man sätt.

jo fy f*n, har du kollat på youtube. Vurtne pvp 60-66 eller nå sånt, oj oj han e min nya idol XD

 

Gå in på video google, sök på Summy & Qummy

Druid+warrior som tar 12 pers ensamma i silithus och 15+ i gurubashi.. levande legender ;) nu har dom alla sina teams 2000+ rating

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fullt blått gear, var väll lite svårt att skaffa epics då men, bettar att han är miljoner gånger bättre nu på 70...

Hans PvP skills var ju galna, alla klasser, fock inte det bästa man sätt.

 

jo fy f*n, har du kollat på youtube. Vurtne pvp 60-66 eller nå sånt, oj oj han e min nya idol XD

 

Gå in på video google, sök på Summy & Qummy

Druid+warrior som tar 12 pers ensamma i silithus och 15+ i gurubashi.. levande legender ;) nu har dom alla sina teams 2000+ rating

 

Haha, kanske för att druiden healade warrior 24/7 och att dem 12/15 som dom mötte kom troligen inte samtidigt, heller inte så troliget att dom var team och satsade på att få död på dem, dvs. hade någon som alltid stannade bakom och healade, avancerade anfalls tekniker, men ändå! Imponerande.

 

Gillar dock roguen som på lvl 64 går till Ironforge och gankar lvl 70s, 3st samtidigt också, slå det du! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tkr de flesta wow pvp filmer blevit sämre sen tbc tbh, typ det enda man kan se på är ju arena 2v2-3v3men blir lite tråkad o ba c på samma fighter i en film hela tiden så kollar sällan på wow filmer längre.

Håller med, riktiga filmer så ska det vara att någon ensam tar typ 5st eller en lååång 1v1 kamp!

 

Såg en druid vs paladin fight som var i 30 min slutade med att paladin dog.

Om ni undrar hur det gick till så var det ungefär såhär:

 

Paladinen körde samma fega taktiker som alla kör, han hade dock grymm mana och reg.

 

Drullen körde bear from och sedan healade sig i vanlig form.

 

Paladinen var ej DPS speccad så det tog ett tag ;) Fast roligt var det, dom sprang typ från vid Ironforge till ungefär där Yeti grottan är utanför Krantos (stava)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...