tomte_nisse Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Fable för tredje gången asså, är fable ett bra spel? jag skulle vilja ha en liten förklaring om spelet, hur man spelar å så, med skills systemet å equipments å blah blah, och om det är värt å köpa... :) skulle bli glad för lite svar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Fable är köpvärt. Men det är inte det bästa spel jag spelat. Man börjar som ung, och går igenom spelet och blir äldre. Så kan man självklart välja om man vill vara god eller ond. Jag tycker det är lättast att vara ond. Då går man bara runt och slår ner dom man kan. Stridssystemet är bra. Man får slå själv, och göra lite undanmanövrar med mera. Av mig får spelet 7/10. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 när det gäller skillsystymet så finns det en mängd olika magier man kan köpa för erfarenhetpoäng. när det gäller strength är den kategorin uppdelad i physique, health och toughness. min betyg är 10/10 (man kan aldrig få nog ...jag har klarat det 12 ggr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Värt varenda KRONA :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Okejj :) Tack :) Men kan man typ skaffa egen rustning svärd å sån skit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Du kan köpa allt möjligt. Hatt/hjälm, tröja, byxor, rustning, handskar, skor, svärd, yxor, klubbor, pilbågar, fiskespön, spadar, frisyrer, tatueringar och lite annat kul :) Fable är helt klart värt att köpas. Hade jag haft X-Box hade jag redan köpt det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Det man får vara berädd på är att spelet är ganska kort. Men när man tex klarat det som god, kan man köra om spelet som ond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag tycker det är roligt det är inte så värst svårt. Grafiken e ganska bra Spel känslan e bra 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag tycker det är roligt det är inte så värst svårt. Grafiken e ganska bra Spel känslan e bra 8/10 Fable är bra o har bra handling men ja tycker de är för kort de borde ha vart svårare o längre :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 FABLE ÄGER ALLT OCH ALLA!!! det har bra ljud, spelkänsla och grafik, det är nog det bästa spel som NÅGONSIN gjorts!!!på en skala från ett till tio får den 70!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fable är bra o har bra handling men ja tycker de är för kort de borde ha vart svårare o längre det finns fable: the lost chapters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fable är bra o har bra handling men ja tycker de är för kort de borde ha vart svårare o längre det finns fable: the lost chapters <{POST_SNAPBACK}> aa de sant..den är bättre? nya vapen o nya quests? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg