Guggo Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) Hej på er. Detta blir troligtvis en av mina sista trådar här på fuska.se. Jag känner att forumet nästan är kört i botten. Länge har jag försökt förändra men utan att lyckas. Och nu känner jag att jag inte orkar med det mera. Detta forumet behöver en rejäl omstart, och en rensning bland medlemmarna och moderatorerna. Men, vi kanske ses igen, i mycket svaga ögonlbick kanska jag kommer tillbaka. Och chatten kommer jag nog aldrig att lämna helt och hållet B) . när jag böjar närma slutet på mitt lilla inlägg så skulle jag vilja passa på att tacka några personer: Xade- För alla skojiga och livliga diskussioner vi har haft. Draghon- För att du är en så bra moderator. NesseN- För att du bra en bra moderator. Capone- För att du alltid har hållit med mej. Apoca- För att vi skall starta en sekt och bada i min damm. Mellanmjölk- För att du är så j*vla go' OOIE- För att du alltid finns i chatten och håller mig sällskap på sena nätter Sedan så finns det säkert någon jag glömt, så tack till er också. Hejdå, vi ses // Guggo Redigerat 16 December 2005 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Hej då Guggo :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Hej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 :wub: "Jag ska aldrig sluta älska dig" Bye m8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) oki, hejdå! synd att så många slutar. låter tråden vara öppen en stund till. kommer ihåg när du och jag var moddar på capone och rallypackers forum... även det ett forum som förfallit.. Redigerat 16 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) Hejdå Guggo! Redigerat 17 December 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hejdå Guggo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hejdå Guggo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Först Mellanmjölk och sen du... :( Nu har vi forlorat en till medlem som vet hur man håller stämningen uppe. Hoppas du ändrar dig och kommer tillbaka någon gång! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hej då. Ha det bra Guggo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Va? Ska Guggo sluta? =( Hoppas att du loggar in då och då! Kommer aldrig att glömma vår debatt med Xade! Hej då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hejdå Guggo... Ska jag också lämna forumet?Kanske.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg