Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Gold: Totodile Ruby: Mudkip Emerald: Mudkip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ok. Nu gör jag en ny lista: FireRed (Startade om) Squirtle Sapphire (startade om) Mudkip Emerald Mudkip Gold Totodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Red: Charmander Crystal: Chikorita Sapphire: Mudkip En av varje typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Mudkip här med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 i emerald väljer jag nästan bara mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Startade ännu ett nytt spel på Sapphire idag. Där fick det bli Torchic. Den är Combusken nu, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag valde Mudkip i början och nu har jag Swampert, stark och bra :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 på emerald började jag med torchic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 SILVER=HAFT ALLA EMERALD=MUDKIP BLÅ=HAFT ALLA GUL= PICKACHU :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 på röd valde jag mewtow på blå valde jag mew på gu valde jag hoho på gold valde jag celerbi sist men inte minst påå silver valde jag blastois Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 LG-Squirtle Saphire-Treeko Ruby-Torchick Emerald-Mudkip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg